06 Eylül 2025 08:24:30
Türkiye genelinde yaşanan doğal afetlere karşı yardıma giden Kdz. Ereğli Belediye İtfaiyesi, Kastamonu’da çıkan orman yangını söndürme çalışmalarına destek oldu.
Türkiye genelindeki yangın, sel, deprem gibi doğal afetlerde yardıma koşan Kdz. Ereğli Belediye İtfaiyesi, son olarak Kastamon’da çıkan orman yangını söndürme çalışmalarına destek oldu.
Belediye Başkanı Halil Posbıyık’ın talimatlarıyla Kastamonu Araç ilçesindeki orman yangınına gönderilen su tankeri ve 2 personel 4 günlük çalışmanın ardından Ereğli’ye döndü.
Belediye Başkan Yardımcısı Atilla Bulak, yardıma giden itfaiye ekibinin, AFAD’ın koordinasyonunda Kastamonu Araç İlçesi Güzelce Köyü, İhsanlı Köyü ve Kızılören Köyünde görev aldığını belirtti.



Haber : HABER MERKEZİ
Bu Haber 1650 defa okundu
Çok Okunanlar
» Henüz BUGÜN Haber Görünmüyor
Son Haberler
Köşe Yazarlarımız
Haber Yorumları
















